.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موجی دیگر از بارش‌های پاییزی سیل آسا از امشب در مازندران؛ کشاورزان و صیادان مراقب باشند
هواشناسی مازندران با توجه به ورود شامانه بارش باران، برف، تگرگ و رعد وبرق به شهروندان، کشاورزان و صیادان هشدار داد.

به گزارش شمال نیوز،سید محمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: از اواخر امروز با شکل گیری جریانات خنک و مرطوب شمالی شاهد رگبار، رعد و برق، وزش باد (گاهی شدید) خواهیم بود.

وی افزود: از امشب با شکل گیری جریانات خنک و مرطوب شمالی بر روی سواحل جنوبی دریای خزر بتدریج از سمت غرب استان رگبار باران، رعد و برق، وزش باد گاهی شدید، مواج شدن دریا و روند کاهش دما شروع می‌شود.

رضوی گفت: در این مدت آبگرفتگی در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه با توجه به کاهش دما، در مناطق کوهستانی ضمن وقوع پدیده مه، بارش بصورت باران و برف خواهد بود، افزود: احتمال تگرگ نیز در برخی مناطق وجود دارد.

وی گفت: از عصر امروز تا شامگاه شرایط برای صیادی مساعد است، اما از اواسط شب صیادی مناسب نیست.

وی هشدار داد صیادان و فعالان دریایی با توجه به مواجی شدن دریا از بعدازظهر روز جمعه تمهیدات لازم را به کار گیرند.

احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نیز به هم استانی‌ها و مسافران توصیه کرد: در هنگام رانندگی در جاده‌های استان بخصوص در هنگام شب نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی گفت: شهروندان مازندرانی و مسافران شمال در این مدت از برپایی چادر و اقامت در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی سیل گیر خودداری کنند.

احمدی افزود: دامداران هنگام بارندگی دام‌های خود را در محل‌های امن نگهدارند، کشاورزان نسبت به برداشت شالی خود اقدام کنند و باغداران مرکبات نیز تهمیدات لازم را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: نیرو‌های خدمات شهری نسبت به پاکسازی جوی‌ها و کانال‌های سطح شهر، هرس و قطع شاخه‌های اضافی درختان و کنترل استحکام تابلو‌های شهری اقدام کنند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی هنگام وقوع رعد و برق و بارش‌های رگباری نسبت به استقرار نیرو‌ها و ماشین آلات و ادوات راهسازی در محل‌های امن اقدام کنند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.